網頁

2012年10月23日 星期二

八個月時間過得飛快

呢份工由二月中入職到而家,哇!不知不覺八個月有多了。
由一開結呆吓懵吓到而家食吓訓吓上吓網嘻嘻哈哈,做過啲乜確係冇乜印象,証明每日都總算過得開心,唔係好痛苦捱極都唔過probation。
真係好好彩,有而家呢班同事同boss (除左某不合群男同事),大家都易話為又唔計較又唔會搞事搞非,大家都好純樸,唔卸膊,又講得笑。
第一個部門有咁好嘅上司同事,真係唔知好定唔好。好嘅係剛入職令我感到人間有愛,壞嘅係以後好容易有比較,咩都變地獄…

雖然我地都好唔鍾意而家呢個部門做嘅野,但如果可以同一team人一齊做,其實都唔錯。不過我地可以同一team,已經註定我地要有分開嘅一日。
除左之前有兩位同事調左職之外,今日連我阿姐都要調走了,真係好感觸,我覺得佢好好人,都唔知以後遇唔遇到好老闆…唉
而家一team九個人淨返五個,好lonely 啊(;д;)

日裡感LONELY
夜闌、夜深、夜靜時  LONELY

沒有留言:

張貼留言